Dámská jízda Trutnovskem - 31.5. - 3.6.2018

Tentokráte jsme jely na kolovanou za Blankou do Trutnova. Galina, Danka a Hanka jedním autem a Blanka č. 1 a Vlasta druhým autem. Vyjely jsme ve čtvrtek ráno, po cestě jsme se zastavily u zámku Kuks a odpoledne jsme přijely do Trutnova, kde nás už čekala Blanka č. 2. V pátek jsme se vydaly na na cyklojízdu z Trutnova přes Petříkovice do městečka Chelmsko Slaskie. Tam jsme navštívily skanzen - krásné domky řemeslníků s obchůdky. Dále jsme pokračovaly Sudeckou Drogou sw.Jakuba na Glazy Krasnoludków (Trpasličí skály), které jsme si prošly. Pak jsme dojely do Krzeszówa ke Kláštěru (Křesobor). Do kláštera nás nepustily, tak jsme si prohlédly okolí a vydaly se zpět do Trutnova (cca 64 km). V sobotu jsme se vydaly na krátkou vyjížďku z Trutnova přes Sklenářovice - projely se krátce Zlatou cestou do Antonínova údolí kouknout na místní koupaliště a přes Mladé Buky zpět do Trutnova. Dále jsme se projely kolem Pekla přes Vlčice a kolem rybníků Dolce zase zpátky do Trutnova k Blance na kávičku. A tam jsme se dozvěděly o chystaném překvapení na večer. Šly jsme do města na Cirk Uff - Mezinárodní festival nového cirkusu (představení Fauna). A bylo to úžasné !!! Až se nám tajil dech nad výkony herců akrobatů doprovázených živou hudbou. V neděli jsme se rozloučily s Blankou a jely opět na zámek Kuks, který nás tak uchvátil - prošly jsme si bylinkovou zahrádku a nakoupily dárečky v místním bylinkovém obchůdku. Počasí nám vyšlo na výbornou a už se těšíme na další společné setkání. Veliké poděkování patří Blance "Trutnovské" za pohostinnost a ubytování a za dáreček - vstupenky do cirkusu.