V Mostech u Jablunkova jsme se sešli s Evkou a Sikim. Společně jsme se vydali stopou na Girovou. Tam jsme potkali Frantu s Hankou, kteří se chystali už na cestu zpět. Jelo to fajn, ale škoda, že není více sněhu.
  • 24.1.2016
V sobotu jsme běžky otestovali jen kolem Aljašky, ale v neděli jsme se vydali dále - na Petránky. Radimovi se rozlepila běžka a tak jsme nedošli až na rozhlednu, ale i tak to byla paráda. Pvní letošní sníh, první běžky a k tomu sluníčko a výhledy.
  • 17.1.2016
Z Havířova jsme vyjely autem - já, Jarča a Batole. Po cestě jsme v Ostravě nabraly Danku a jely směr Karlov v Jeseníkách, kde jsme se setkaly s dalšími "pilateskami". Cvičení jsme měly v tělocvičně vždy večer od 18.30 - 20.00 hod. a ráno od 7.30 - 9.00 hod. V sobotu bylo nádherně a tak jsme se vydaly údolím Bílé Opavy na chatu Barborku. Když jsme se dostatečně pokochaly pohledy na Petrovy kameny a na Praděd, tak jsme se svezly autobusem zpět k autu do Karlovy Studánky. Chvíli jsme fandily našim hokejistům a pak šly na bazén a do vířívky (Galina) a ostatní holky šly do sauny. Po večerním cvičení jsme poseděly a plánovaly nedělní program. Naše skupinka po ranním cvičení odjela autem do Karlovy Studánky, tu jsme si prošly, daly dobrou kávičku a jely jsme dál do Dvora u Opavy do Arboreta, kde jsme se rozplývaly nad krásnou jarní květenou (rododendrony, azalky, kopretiny, pomněnky...i kaktusy). Po cestě jsme se ještě zastavily na oběd v bývalém pivovaru. Domů jsme se vrátily plné zážitků a bolavých svalů. Počasí nám vyšlo super krásné a parta, ta byla prima.
  • květen 2015
S Radimem jsme jeli vlakem do Krnova a dále na kolech do Města Albrechtice - rozhledna Hraniční - Pelhřimovy - Bohušov do Koberna, kde jsme přespali u Saši a Davyho na chalupě (Národní škola). V neděli jsme pokračovali přes Dívčí Hrad a přes Polsko. Za dědinkou Pokrzywna jsme pokračovali na Glucholazy a zpět do ČR do Mikulovic. Tam jsme se se Slávkou setkali u dobrého osvěžujícího poháru a vlakem jsme pokračovali do Jeseníku a dále náhradní autobusovou dopravou na Ramzovou. Pod Ramzovou u Vražedného potoka jsme zajeli za dětmi (a jejich dětmi) na tábor, kde jsme přespali. V pondělí jsme vyšlápli na Ramzovou a přes Ostružnou-Brannou a Hanušovice dojeli na vlak do Zábřehu.
  • srpen 2015
Natočeno kamerou GoPro Hero 3
2 komentáře
  • jaro 2014
Poprvé jsme se vydali na lyžovačku do Alp - vytáhli nás tam Jura s Ivanou a ukázali nám nádherný kus země. V pátek večer jsme vyjeli autobusem z Ostravy a v sobotu ráno jsme již jeli první lanovkou z Wagrainu na Gipfelstadl. Tam nás přivítaly nádherně upravené a rozlehlé sjezdovky s mnoha lanovkami bez front. V neděli jsme absolvovali lyžařskou turistiku na sjezdovkách - z Grafenberku přes několik sjezdovek až do Kreisfen-Alm a zpět - nádhera. V pondělí nás autobus převezl do Kleinarlu. Tam se kluci vyřádili i ve snowboardovém parku. V úterý jsme lyžovali stejně jako první den ve Wagrainu a večer nás naložil autobus a vydal se k domovu.
Nádherná dovolená, super počasí, málo lidí, na letošní zimu ještě hodně sněhu - prostě PARÁDA.
  • duben 2007
Letošní tábor nezačal zrovna ideálně, Franta s Daliborem museli narychlo všechno o pár dní posunout kvůli vysoké vodě. Nakonec jsme 15.7. ve 4:33 odjeli vlakem z Ostravy. Od prvního dne jsme začali jezdit na celodenní výlety a hrát volejbal mezi družstvi na Pecáku. Po večeři jsme jezdili do Hamru na hřiště, aby jsme odehráli baseball. Jeli jsme také z Jemčiny na raftech- někteří až do Hamru. Jiní kvůli dešti jenom do tábora. Také jsme jeli po družstvech na celodenní výlet do stájí v Zálší, kde jsme si zajezdili na koníčcích. Poslední táborový den jsme jeli do Lanového centra Vávrovka, kde jsme vypotřebovali zbytky sil. Nakonec jsme všichni strávili poslední noc pohromadě pod širákem na louce. Tábor trval podle plánů 9 dní, ale byla to krátká doba. Počasí bylo skvělé, a i když nějaký den propršelo, tak to vůbec nevadilo. Jen vody v Nežárce mohlo být trochu méně. Poslední tábor se vydařil. Tak příští rok na nějáké jiné akci....Ahoj!
  • červenec 2009
5. - 6.6.2019 nás na chalupě navštívili Aleš s Verčou a Honza s Katkou a dcerou Eliškou. Bylo hezky. V sobotu jsme se vydali na festival vína na Husárik. Přišli jsme brzy, a tak všechny stánky ještě nebyly obsazeny - alespoň se nám prodávájící vinaři více věnovali. Hodně jsme toho ochutnali, něco i koupili vč. sýrů a pak jsme se vydali na cestu zpět na chalupu. Pogrilovali jsme maso, zahráli petangue, večer jsme poseděli u ohně. V neděli pak všichni pomohli Radimovi nastěhovat do chalupy nahoru OSB desky a palubky - a začne rekonstrukce velké místnosti....
  • minulý týden
Letošní kolovaná se moc (ne)vydařila - počasí nám vyšlo úžasně (pouze 1. den bylo chladněji). Cyklostezky super (až na pár "spojovacích" nebezpečných míst). Parta byla fajn, ubytování dobré, jídlo chutné, vínko osvěžující a nakonec byly i kávičky a zákusky.Vyjeli jsme (Danka, Hanka, Blanka, Vlasta Lumír a Galina) ve čtvrtek od rozvodny z Prosenice. Danka měla špatně nasazeny brašny a tak jsme je chtěli posunout - když si Danka sundala z kola batoh, tak jí spadl se všemi doklady, mobilem a penězi do hnusně kalné vody - tak měla o zábavu při sušení postaráno. Projeli jsme pěknou cyklostezkou kolem Přerova kolem řeky Bečvy do Tovačova a pak v lese Danka píchlo kolo. Ještě, že jsme měli s sebou "technický doprovod" Lumíra.Když jsme se zastavili na pozorovatelně ptáků, tak se tam podařilo uklouznout Blance - měla z toho nateklý kotník - večer jí nebylo dobře - naštestí se vše přes noc "upravilo". Při dojezdu do Kroměříže jsme měli na tachometru cca 52 km. Večer jsme se prošli po Zámecké zahradě, zašli jsme si na večeři a na pokoji vypili vínko. Druhý den dopol. jsme navštívili Květnou zahradu. Při odjezdu z Kroměříže Danka zavadila o Hanku a spadla - rozbila si koleno. Jeli jsme podél Moravy a pak kolem Baťova kanálu až do Strážnice - cca 70 km. V kempu nás uvítala country hudba (partička 60-70sátníků od Olomouce). V sobotu si Danka udělala odpočinkový den. Hanka, Blanka, Vlasta a já jsme si vyjeli na rozhlednu Travičná. V Radějově jsme se setkali s Lumírem, projeli jsme vinicemi a na Výklopníku jsme se potom setkali i s Dankou - ta měla chuděrky úplně nateklé lýtko.Ujeli jsme cca 47 km - dne jsme zakončili ve sklípku v Petrově. V neděli jsme zvolili kratší variantu a pomalu jsme se vydali na vlak do Starého Města u Uh. Hradiště - cca 30 km se zastávkou ve Veselí n. Moravě na kávičku a zákusek a v Přístavu ve st. Městě u Baťova kanálu na oběd. Vlakem jsme se vrátili do Přerova a odtud jsme po zasloužené kávičce ujeli posledních 10 km zpátky k rozvodně do Prosenice k autům.
  • letos v červnu
Radim, Galina, Lukáš a Řežo jeli vlakem do Olomouce. Pak na kolech přes Uničov a Oskavu na Rabštejn, kde jsme se setkali s jednou částí party. V sobotu jsme jeli přes Malou Morávku na chatu Barborku a pak na Praděd, kde jsme se setkali s ostatními, kteří přijeli zavzpomínat na 25. ročníků této akce, kterou pořádá Missi v době svých a Hančiných narozenin - a letos slavili 60-tiny !!! Spali jsme na Barborce, kde večer vystoupila kapela Šansonika a pak hráli Franta s Jirkou a Víťou. V neděli jsme jeli klasiku - Vrbno, Skrochovice (na výpečky) a do Opavy na vlak. Počasí nám vyšlo parádně.
  • letos v květnu
Už po několikáté jsme se sešli s kamarády na 1.máje v poledne na Kohutce. Někteří přišli pěšky, někteří přijeli na kole, jiní autem a náš Jirka s Evou přivezli Kubíčka v kočárku.
  • 1.5.2019
  • letos v dubnu
Jakub Zbavitel se narodil v neděli dne 14.4.2019 v 19:43 hod. - váha 2810g, míra 48 cm
  • jaro
Na přání mladých byla svatba jen v úzkém kruhu a před obřadem se o svatbě nemluvilo. Svatba proběhla na Zámečku v Havířově, na obědě jsme byli U Příborů a pak na kávičce a pijatice u nás doma.Tak ať to mladým klape.....
  • letos v březnu
  • 23.2.2019
Poprvé byla s naší partičkou i Iva (druhá nastávající bábička) - i ta si běžkování náramně užila - naběžkovala 95 km !!! Paráda.
  • letos v únoru
Slávka s Ferem pro nás letos domluvili penzion U Orla v Petříkově. Takže jsme běžky mohli nasadit hned před vchodem a vyrazit do stopy. Přijeli jsme ve středu v poledne a hned jsme si zajeli Jesenickou magistrálou na chatu Paprsek na polévku a zpět (14 km). Ve čtvrtek jsme si vyšlápli na Smrk, kde hodně foukalo. Po cestě hřebenem se nám na chvíli naskytl pohled na Kralický Sněžník. Občerstvili jsme se na Paprsku a pak jsme si objeli okruh Pralinku. Po dalším občerstvení na Paprsku jsme jeli přes Císařskou boudu zpět do penzionu (25 km). V pátek jsme si vyšlápli k Císařské boudě Levým údolím a vydali se na Malý Šengen. Opět jsme navštívili chatu Paprsek a pak jsme jeli hřebenem a Pohádkou do Petříkova Levým údolím dolů (25 km). V sobotu jsme zase vystoupali Levým údolím a pokračovali přes Milíře pod sjezdovky do Velkého Vrbna. Na Paprsek jsme se vyvezli lanovkou. Byla mlha a větrno, tak jsme se šli zahřát na chatu, kde jsme potkali Jirku (co ho známe z cyklististických akcí "Praděd") s manželkou a Galina se u jednoho stolu sešla s bývalými spolupracovníky NAMu. Naposledy jsme se vydali hřebenem přes Travnou horu a Kuncův chodník k Císařské boudě. Do Petříkova jsme jeli tentokráte Jesenickou magistrálou až na parkoviště pod Petříkovem (18 km), kde jsme nasedli do auta a zajeli si na polévku do Ostružné do restaurace Skiland, kde na nás už čekal Řežo a Honza, abychom je přibrali domů. Byla to parádní dovolená - prima parta a krásně upravené běžecké stopy.
  • letos v únoru
Jeli s námi i Jirka s Evou. V pátek, když jsme k večeru dorazili k chalupě, museli chlapi odházet chodbičky k šopě, sklepu a latríně. V sobotu Eva hlídala chalupu a v bříšku miminko. Jirka si zajel na běžkách na Jakubovský vrch a zpět. Galina s Radimem objeli jen Chotárny vrch. Stopa byla parádní - jen chybělo sluníčko, za to nechyběl svěží vítr. V neděli pak chlapi "sundávali" sníh ze stříšek a Radim "ošetřil" zamrzlé okapy.
  • 27.1.2019
Tentokrát bylo OH v Krkonoších, kde jsme spali na Brádlerových boudách. Vlakem do Vrchlabí, autobusem do Špindlerova mlýna a taxíkem na Špindlerovu boudu a pak v mlze a fičáku na Brádlerovy boudy. V pátek ráno Franta s Daliborem, Jirkou a Vojtou jeli po hřebeni na Voseckou a Labskou boudu a zpět. Ostatní vyrazili v jejích stopách přes Martinovu boudu na hřeben, ale protože byla špatná viditelnost a silný vítr, tak jeli na Petrovku a Moravskou boudu a po sjezdovce k Davidovým boudám a na Brádlerovy boudy. V sobotu se udělalo nádherné počasí - vydali jsme se na Luční boudu. Franta s Jirkou, Vojtou a Adamem jeli až na Sněžku. Byla nádherná viditelnost, tak jsme si cestu náležitě užili i s večerním sjezdem s čelovkami na Brádlerky. Každý večer byly zpívanky a až do noci jsme se dobře bavili. V neděli jsme se rozloučili s místem našeho ubytování jeli jsme kolem Labské boudy Harrachovou cestou ke Krakonošově snídani, podél Mumlavy do Harrachova a na vlak a domů. Během čtyř dnů v Krkonoších jsme zažili mlhu s minimální viditelností a silný vítr, ale taky krásné slunečné počasi s nádhernými výhledy po okolí.A jako vždy prima parta - Radim, Váňa, Luboš K., Ivoš, Jarda N., Burák, Adam, Franta, Jirka P., Vojta, Luboš Š., Jarda Z., Jirka B., Dalibor, Víťa, Děžo.
  • letos v lednu
S holkama z Ústí nad Orlicí (Jitkou Š., Jitkou Z. a Broňou) jsme si vyjely do Komorní Lhotky. Naši chlapi byli v Krkonoších na běžkách a my jsme si udělaly "babský víkend" v Beskydech. V pátek jsme se ubytovaly v Kolibě v Komorní Lhotce. V sobotu jsme si vyšláply na Prašivou - věděly jsme, že je zavřená, ale bylo hezky, tak jsem holkám ukázala kostel na Prašivé. Pak jsme sešly na oběd na Kohutku. Tam za námi přijela Blanka s Dankou a s nimi jsme odjely zpět do Komorní Lhotky. Užíly jsme si "pivní" lázně (bohužel to nebylo pivo, ale pouhá esence) a pak kvalitní masáže. V neděli jsme se prošly k lázním a kolem kostelů k autu. Na oběd jsme se zastavily v Třanovicích a pak jsem holky odvezla na vlak domů. Byl to prima víkend - jako vždy jsme probraly vše od A-Z a nasmály jsme se do zásoby .....
  • 19.1.2019
Na chalupu přijela Iva a její kamarádi - Lada s Jirkou. Jirka nás vyvezl k Husáriku autem. Odtud jsme se vydali stopou nestopou na chalupu - rolbu, dělající stopu, jsme potkali až těsně před chalupou. V sobotu jsme se po stopě v krásném prašánku vydali přes rozhlednu na Petránky. Iva s Ladou a Jirkou dojeli až za Jakubovský vrch - takže si dali do těla. A v neděli jsme jeli zpátky na Husárikk autu. To už byl sníh dosti těžký, ale fajn.
  • 12.1.2019

22. září 2006

Webová adresa

Má oblíbená alba na Rajčeti

Moji fanoušci na Rajčeti (sledují mě)