Letos jsme po okolí Pardubic a po Železných horách najezdili celkem 260 km. Naše trasa vedla s plně nabalenými koly z Pardubic na Kunětickou horu, přes Lázně Bohdaneč, Choltice, Prachovice do autokempu Kraskov. Tam jsme 3x nocovali. Po lehku jsme jeli jeden den na Lichnici, Třemešnou a objeli Sečskou přehradu. Další den pak kolem Chrudimky, přes Nasavrky do Pekla, dále přes Slatiňany a Rabštejnskou Lhotu zpět do Kraskova. Potom opět s plnými koly přes Bradlo do Trhové Kamenice a Veselý kopec do Hlinska a přes Srní a Včelákov k Ležákům. Další den jsme navštívili Ležáky, Skuteč, Nové Hrady a poslední noc jsme spali pod Košumberkem. Poslední den jsme jeli přes Luže, Chrast, Chrudim zpět do Pardubic k autu - dojel tam ale jen Radim, protože Galina se schovala před deštěm v hospodě Nemošicích. Po naložení kol do auta jsme se cestou domů zastavili za kamarády do Knapovce. Celý týden bylo super počasí (až na ten konec), krásné cyklistické trasy téměř bez lidí a fajn nálada.
  • srpen 2008
48. ročník Zlaté tretry byl velice vydařený - počasí přálo, byl překonán rekord v návštěvnosti. 22 tisíc diváků vytvořilo ohromný kotel, který hnal všechny závodníky k vynikajícím výkonům.
  • 17.6.2009
Byli jsme tam a opavdu to stálo za to. Super fanoušci, prima počasí, a hlavně skvělé výkony sportovců. Dire Tuneová překonala světový rekord v hodinovce- uběhla 18517 metrů. A o další světový rekord se postaral kubánec Dayron Robles, který 110 metrů překážek zvládl za 12,87 sekund. Také padlo 10 rekordů mítingu a 5 českých sportovců zvládlo limit na Olympíjské hry v Pekingu. Opravdu bylo letos na co koukat.
  • 12.6.2008
Jura a Ivana si po 50-ti letech řekli znovu ano na další roky svého společného života. Stalo se tak na jejich zahradě dne 24.6.2017. Vyšlo krásné počasí, panovala prima nálada a jedlo a pilo se výborné jídlo a pití. Došlo na koupání v bazénu i na tanečky. Tak Ivano a Juro - všechno nejlepší.
  • 24.6.2017
Sešli jsme se u Slávky a Fera v Mikulovicích ve středu, kdy mrholilo a v okolí nebylo po sněhu ani památky. Slávka zajistila auto pro převoz běžek a batohů a tak jsme se na cestu dlouhou cca 13 km vydali pěšky na Rejvíz, kde jsme měli domluveno ubytování na dvě noci v penzionu Svoboda. Ve čtvrtek jsme se vydali už na běžkách na okruh kolem Kazatelny a Ruského hřbitova (12 km). Odpoledne jsme se prošli podívat na Mechové jezírko. V pátek už bylo hezky a my jsme se vydali na přechod kolem Opavské lovecké chaty přes pásmo Orlíka, do nejšílenějšího kopce na Jelení loučky. Odměnou za ten nekonečný vyšlapaný "stromeček" nám byl krásný výhled na Praděd a okolí. Od rozcestí pod Lysým vrchem jsme sjížděli dolů kolem Zaječí hory do Dolního Domašova, kde byla objednaná výborná čočková polévka. Autobusem jsme dojeli do Jeseníku, přesunuli se na vlak do Ramzové a tam jsme se na další dvě noci ubytovali v penzionu Pacifik. V sobotu nás provázelo nádherné teplé slunečné počasí Petříkovem na Smrk a Paprsek. Někteří si sjeli na běžkách sjezdovku a lanovkou zpět na Paprsek, jiní se ještě proběhli Malým Šengenem. I v neděli bylo nádherně, tak jsme si vyjeli lanovkou na Šerák (za nehorázných 170 Kč na os.), kde jsme se kochali výhledy na všechny strany. Po sjezdovce jsme pak "cik cak" sjeli dolů na oběd a kávičku před odjezdem domů. Velký dík patří Slávce, která vše perfektně zorganizovala, měla pro nás na každém zajímavém místě připravené "místopisné okénko" či pohádku.
  • březen 2012
Letos se ZPJ ( Zimní přejezd Jeseníků) opravdu povedl. Sešlo se nás přes 30 kamarádů doslova od Košic až po Prahu. Počasí nám celkem přálo. Dobrá stopa vydržela až do sobotního večera, potom začalo tát. Fero s Slávka zajistili ubytování s polopenzí v penzionu Kovárna v Horní Lipové, kde se o nás starali opravdu skvěle a hlavně výborně vařili. Jezdili jsme do okolí na Ramzovou, Petříkov, Paprsek, Smrk. Pod Smrkem jsme objevili samoobslužný lesní bar.Tam jsme si sami uvařili kávičku, čaj, dali pivko i vínko a jeli dál. Po večerech jsme si popovídali zamuzicírovali a slíbili jsme si, že za rok zase ve stopě...
  • listopad 2007 až leden 2008
Druhou část naší zimní dovolené jsme byli na naší chaloupce. Jel s námi i Honza (Radimův brácha). Ve čtvrtek, když jsme přijeli, tak pěkně protáhli znovu stopu a tak jsme si pojezdili kolem kapličky na pěkném "manšestru". V pátek jsme si udělali kolečko přes Chotárný vrch na protější kopec a po vrstevnici zpět. K večeřu přijela Evka se Sikim a Markétkou. V sobotu jsme společně vyrazili na rozhlednu. Na rozhledně (i místy po cestě) pořádně foukalo, ale stále nám svítilo sluníčko. V lese byla stopa trochu horší, ale celkově prima běžkovaná. V neděli jsme si pak vyšlápli na Aljašku, ale bylo hodně teplo a stopa se začínala bořit.
  • únor 2015
  • leden 2012
Jednou byli Radim a Galina na běžkách z Mostů u Jablunkova přes Girovou na Hrčavu a zpět. Jindy jsme byli s Hankou, Toníkem a jejich kamarády na Pustevnách. Dojeli jsme na chatu Mír (která je zavřená) a zpět přes Skalíkovu louku, Pustevny a po Knížecí cestě do Trojanovic.
  • zima 2009/2010
V sobotu jsme běžky otestovali jen kolem Aljašky, ale v neděli jsme se vydali dále - na Petránky. Radimovi se rozlepila běžka a tak jsme nedošli až na rozhlednu, ale i tak to byla paráda. Pvní letošní sníh, první běžky a k tomu sluníčko a výhledy.
1 komentář
  • 17.1.2016
Již po několikáté jsme byli s kamarády na zahradkářském plese v Šenově na Lapačce. Letos nás tam čekalo překvapení. Působivé recesistické vystoupení Bolatických bobrů a jaké bylo naše překvapení, když se z jednoho bobra vyklubal Tomáš Bumba...to tedy byla bomba.
  • 16.2.2013
  • 13.5.2017
  • 30.3.2016
Zajely jsme se zrelaxovat do bazénků a saun do aquaparku do Wisly. Bylo nádherné počasí, tak nic nebránilo procházce městem. Daly jsme si i výbornou kávičku a zákusek a pak v Karviné i oběd.
  • 24.10.2015
A opět nechutné obrázky z naší chalupy.
  • 22.6.2011
Vlakem do Vsetína a autobusem na Dušnou, pak přes chatu Vsacký Cáb na Soláň. Nocleh na Čartáku a dále po hřebeni na Třeštík, Bumbálku a Kmínek. Ráno pěší sestup do Bílé na autobus.
  • 27.1.2018
24. ročník Trampvolejbalu se uskutečnil ve dnech 2. - 3.9.2006 v Čadci - Vojtech.
Zúčastnilo se deset družstev. Seznam družstev je seřazen podle konečného umístění:
Medvědi, Otovci, Brnkačka, Prdlačka, T.O.Wosa, Mravenci, T.O.Santa Fé, Struktury, Kačeři, T.O. Zatlač Slzu.
Kategorie: sport
V pátek jsme se sešly v penzionu Beskydy a hned jsme si daly půl hodinky Pilatesu. Večer šly některé holky do sauny, jiné zkoumaly, co nabízí místní bar. V sobotu po ranním Pilatesu jsme si vyšly na Bílý Kříž. Potom jsme měly hodinku aquaaerobicu a další hodinku Pilatesu. Večer proběhl ve znamení her s "pohlavními pokrývkami". Po nedělním Pilatesu jsme se prošly kousek směrem na Travný. Po cestě domů jsme se zastavily na oběd a na pivko u Koníčka a tím ukončily náš prima "babský víkend".
  • duben 2013
Z Havířova jsme vyjely autem - já, Jarča a Batole. Po cestě jsme v Ostravě nabraly Danku a jely směr Karlov v Jeseníkách, kde jsme se setkaly s dalšími "pilateskami". Cvičení jsme měly v tělocvičně vždy večer od 18.30 - 20.00 hod. a ráno od 7.30 - 9.00 hod. V sobotu bylo nádherně a tak jsme se vydaly údolím Bílé Opavy na chatu Barborku. Když jsme se dostatečně pokochaly pohledy na Petrovy kameny a na Praděd, tak jsme se svezly autobusem zpět k autu do Karlovy Studánky. Chvíli jsme fandily našim hokejistům a pak šly na bazén a do vířívky (Galina) a ostatní holky šly do sauny. Po večerním cvičení jsme poseděly a plánovaly nedělní program. Naše skupinka po ranním cvičení odjela autem do Karlovy Studánky, tu jsme si prošly, daly dobrou kávičku a jely jsme dál do Dvora u Opavy do Arboreta, kde jsme se rozplývaly nad krásnou jarní květenou (rododendrony, azalky, kopretiny, pomněnky...i kaktusy). Po cestě jsme se ještě zastavily na oběd v bývalém pivovaru. Domů jsme se vrátily plné zážitků a bolavých svalů. Počasí nám vyšlo super krásné a parta, ta byla prima.
1 komentář
  • květen 2015
Chlapi odjeli na běžky do Orlických hor a my jsme se sešly v Ostravě. V pátek večer jsme zahájili náš pobyt u Jarky večeří, později jsme se nechaly pomasírovat od Majdy a Gabka nám trpělivě vykládala náš osud z karet. V sobotu jsme zajely do Ostravice, kde jsme se trošku prošly a užily si bazénu, vířivky a parní sauny. Večer jsme se pak výborně pobavily na Stodolní, odkud jsme odcházely po 3 hod. ranní. V neděli jsme se vyvezly na radniční věž, aby holky z Ústí nad Orlicí viděly naši Ostravu z nadhledu. Poděkování patří Jarce, Zuzce a Gabce za to, že se o nás tak krásně postaraly a umožnily nám odpočinkový víkend.
  • 11.1.2015
  • 30.4.2014
  • 25.2.2015

22. září 2006

Webová adresa

Má oblíbená alba na Rajčeti

Moji fanoušci na Rajčeti (sledují mě)