Letos jsme měli sraz na Pradědu v pátek odpoledne (sešlo se nás tam asi 15 cyklistů + Drak pěšky). Každý přijel jinudy - Jirka z Mikulovic a Rejvízu, Radim jel z Bruntálu přes Vidly, Galina z Bruntálu a pak autobusem z Hvězdy. K večeru jsme dojeli do Leskovce na ubytování, kde již čekala hromada dalších kamarádů. V sobotu dopoledne nás lodička postupně přepravila na druhý břeh Slezské Harty a dále jsme pokračovali na kolech na Kopeček k Olomouci, kde jsme měli další ubytování. Tam nám večer zahrálo nejdříve Cimrmanovo torzo a poté převzali kytary naši "baviči". V neděli jsme se rozjeli po několika skupinkách různými směry domů. My jsme jeli Jantarovou stezkou přes Tršice, Prosenice podél Bečvy do Hranic na Moravě. V sobotu jsme "trošku" zmokli, ale jinak vyšlo fajn počasí. Perfektní parta a nádherné okolí - byla to jako vždy PARÁDA.
  • květen 2014
Jakub Zbavitel se narodil v neděli dne 14.4.2019 v 19:43 hod. - váha 2810g, míra 48 cm
  • jaro
Vyjížděli jsme ve 4 hodiny z Ostravy do Prahy, kde jsme tak tak stihli vlak do Veselí. Z Ostravy jel Vojta, Lukáš, Martin, Honza, Jirka, Alžbi, Terka, Natal, Verča a v Praze se k nám připojila Líba s Evičkou. Ve Veselí čekala Magda a také Dalibor s autem, kam jsme naložili věci. V neděli jsme byli v táboře, tahali jsme dřevo a udělali všechny potřebné práce, dojel Tomáš. V pondělí jela jedna část do Třeboně a zbytek jenom do Veselí na nákup a pro Romana. Večer jsme se celý tábor přesunuli do Hamru kde byl country večer. Další den jela většina na Hlubokou, část zpět vlakem a část na kole. Ve středu jsme svezli dvě lodě do Veselí, na lodi se projel každý a Dalibor nám půjčil pálavu, aby to početně vyšlo. Ve čtvrtek jsme jeli na půl dne na Vlkov a potom na Vydýmač, kde jsme si zahráli volejbal. Páteční výlet do Třeboně trochu pokazilo počasí -pršelo. V sobotu se hrál volejbalový turnaj v Kleci, kam jsme se přihlásili a vybojovali 4 místo. V neděli jsme uklidili tábor a v 1 hodinu odjížděli směr Veselí na vlak, domů jsme jeli přes Brno - tam jsme museli přesedat. Každý den byla určená služba, která musela zůstat v táboře a celý den vařila. Celý (ne)CVaK se povedl, a tak všichni doufáme že se příší rok setkáme zase na stejném místě.
  • léto 2010
Letošní zima byla (ne)zimní a tak jsme si vyšli na procházky kolem chalupy, na Pustevny, na Prašivou, na Filipku. Často bylo krásně spíše jarní počasí.
  • únor 2014
S Batoletem a Jarčou jsme jely přes Třanovice a Komorní Lhotku na místo letošního prvomájového setkání - na Kohútku pod Prašivou. Tam už čekal Semiš a postupně přijížděli či přicházeli další kamarádi. Zpět jsme jely kolem Koníčka a přivaděče přes hráz Žermanické přehrady a kolem Záguří jsme dojeli až k Zátiší na rozlučkové pivečko. Ujely jsme cca 50 km a počasí nám opět přálo - bylo nádherně.
  • 1.5.2014
Jirka vyjel na kole z domu. Galinu a Radima odvezl Honzík do Palkovic. Po 12 hod. jsme v mlze našli chatu Solárku a sešli se tam s ostaními kamarády. Domů jsme jeli přes Frýdlant, zastavili jsme se v Bašce na oběd a pokračovali jsme přes Dobrou do Lékárny na slezinu.
  • 30.4.2013
Johnki s kamarády připravil ke 100 letům havířovského trampingu výstavu v kině Centrum.
  • listopad 2018 až leden 2019
  • 1.9.2012
Sešli jsme se v Hnojníku na nádraží. Pěšky jsme došli do Komorní Lhotky - někteří šli jako se chodilo kdysi, po cestě a jiní šli po modré tur.značce. Všichni společně jsme si pak vyšlápli na Godulu, kde jsme se po malém občerstvení v hotelu Ondráš vydali hledat místo, kde kdysi stála bouda T.O.Santa Fe a kde se odehrálo mnoho ohňů a setkání kamarádů. Po zahrání vlajky a dalších písní jsme na místě zavzpomínali na krásné "mladé" časy, kdy jsme hledali svobodu v lese. Vzpomínali jsme kde a s kým jsme prožili mnoho krásných chvil. Po návratu do Komorní Lhotky jsme poseděli a pozpívali v restauraci Godula. Bylo to krásné setkání kamarádů - někteří se navzájem neviděli opravdu spousty let.
  • červen 2008 až březen 2015
  • 12.3.2015
V pátek jsme jeli na chalupu. Pršelo a bylo chladno, tak jsme si zatopili a uvařili houbovku a smaženici z těch málo hříbků, co jsme našli. V sobotu jsme se v poledne sbalili a jeli jsme do Bukovce, kde se konal potlach ke 45. výročí založení osady T.O. Wamppirs. Naštěstí přestalo pršet a sem tam vykouklo na chvíli i sluníčko, ale i tak byla na tlachovišti zima a bláta a čachtačka po kotníky. Rádi jsme si popovídali s kamarády, které jsme dĺouho (a některé i déle než dlouho) neviděli. Před zapálením ohně jsme se prošli na nejvýchodnější bod České republiky. Po zapálení slavnostního ohně jsme se chvíli pozpívalii trampské písničky a vydali jsme se domů - Radim šel do práce.
  • 27.9.2014
  • červen 2011
Sraz byl v Břeclavi na nádraží, kde František dostal jako dárek staré kolo (později se ukázalo, že v něm byly uschovány peníze). Po obědě se všichni přesunuli výletní lodí na Janův hrad. Po cestě byl menší piknik v trávě a po pikniku kávička v Lednici. Z Lednice jeli někteří autobusem, jiní na kolech do Hlohovce do vinné sklípku. Tam byla na uvítanou ochutnávka vína a po gratulacích a večeři se oslavovalo písní i tancem až do ranních hodin. V neděli šla většina na oběd do Valtic. Radim s Jirkou jeli na kolech do Brna a odtud domů s účastnicemi Babského kolovandru.
  • 6.6.2009
V sobotu odpoledne jsme jeli popřát oslavenci k jeho krásným 50-tinám do Zašové. Gratulovalo se, jedlo, pilo, povídalo, grilovalo. Po vyspání se v autě jsme s Radimem v neděli zdolali Velký Javorník a vystoupali na krásnou novou rozhlednu.
  • 1.6.2014
Zajeli jsme se podívat na potlach. Počasí vyšlo, lidí se sešlo skoro 500, nálada byla perfektní. Proběhly i soutěže, kde jsme ve vyřovací přetahované postoupili s Radimem do finále a on potom souboj s protivníkjem vyhrál - a tak máme další placku do sbírky. Potkali jsme se s mnohými kamarády, se kterými jsme se léta neviděli.
  • září až říjen 2018
Letošní 24. akce "Praděd" se konala v Beskydech. V pátek jsme se sešli na chatě Doroťanka a v sobotu jsme si vyjeli na Lysou horu, kterou jsme až do nedělního odjezdu přes mlhu neviděli. Radim a Galina jeli v pátek z Havířova přes Morávku a Bílý Kříž na Doroťanku. V sobotu pak opět přes Bílý Kříž a Ježánky na Lysou horu. V neděli přes Papežov na oběd na Kohutku a na kávičku do restauarece U Supa. Jirka jel v pátek vlakem do Bocanovic a pak s dalšími přes Velký Polom a Bílý kříž. V sobotu jeli kluci přes Konečnou na Bílou (tam si sjeli singletrail). Pak si vyšlápli na Bílý Kříž a za námi na Lysou horu. V neděli jeli přes Ostravici a Frýdek domů. Děkujieme Františkovi a Hance za další krásný ročník narozeninové akce.
  • květen 2017
Radim, Galina, Honza, Jirka a Řežo vyjeli autem s novým nosičem na kola, jehož montáž dala chlapům trochu zabrat, do Ostravy, kde čekal Lukáš. Dále jsme pokračovali do Ostružné.Tam jsme nechali zaparkovaná auta. Na kolech jsme zdolali Paprsek a kolem Medvědí boudy jsme přes Kunčice sjeli do Stříbrnice. Po občerstvení jsme se vydali do kopce na chatu Návrší. Jirka jel terénem přes Kladskou bránu a byl na Návrší první a tak vyhlížel přijíždějící kamarády ze všech možných stran.V sobotu jel Jirka přes Kladské sedlo a přes Poslko a rozhlednu Klepáč do Malé Moravy. My jsme jeli z Návrší na Mokřiny na Stezku v korunách stromů, která se tyčí nad Dolní Moravou. Když se někteří prošli po stezce, odkud měli krásné výhledy, tak jsme pokračovali dále přes Sklené do Malé Moravy. Po občerstvení jsme zamířili do kopců na Severomoravskou chatu, kde jsme byli ubytováni. V neděli jel Jirka s klukama přes Zábřeh na Moravě na kolech až do Olomouce na vlak. My jsme sjeli kousek po žluté, pak na Počátky a po červené do Hanušovic. Odtud po cyklostezce přes Vikantice a Brannou do Ostružné k autu. Po cestě domů jsme se zastavili na kávičku za Romanem (kolega od Galiny z práce) a jeho ženou Ivou obhlédnout jejich chalupu ve Staré Vodě. Domů jsme přijeli večer spokojeni, že nám vyšlo počasí a krásná kolovaná. Najeli jsme sice „jen“ necelých 100 km, ale 2.000 m výškových. Jirka mnohem, mnohem více. Na Návrší se nás sešlo cca 34 a na Severomoravské chatě přes 50 kamarádů a známých. Opravdu vydařený prodloužený víkend.
  • květen 2016
Alica pojala oslavu svých narozenin opravdu velkolepě a pozvala si na nás cateringovou společnost, která všechno uvařila, napekla, navezla a naaranžovala. Po gratulaci, kdy jsme Alici předali její vytoužený presovač na kávu, jsme už jen jedli a pili a pili a jedli. A protože jsme to všechno nedojedli, tak jsme přišli všichni i v neděli na oběd.
  • 14.6.2009
Galina s Radimem se vydali na dovolenou do Alp. Přes slevomat jsme si zajistili ubytování v hotelu Alpenhof s polopenzí v Semmeringu (Vídeňské Alpy) – 10.000 Kč na 5nocí/2.os. Pokojíky jsou tam hezké a jídlo úplně úžasné - snídaně i večeře formou švédských stolů. Česky mluvící personál nejen v hotelu, ale také na nádraží a u lanovky nás překvapil - takže jsem se v pohodě domluvili. Po příjezdu v pondělí jsme se ubytovali a vyšli si na procházku po okolí - kolem vodní nádrže a do městečka na kávičku. V úterý jsme zajeli autem do Semmeringu - Kurortu (lázní). A pak jsme šli pěšky kolem viaduktů. Původně jsme se chtěli svézt vláčkem i přes tunely, ale právě probíhala výluka. Před večeří jsme si zašli do bazénu a do infra sauny. Ve středu jsme zajeli do 60 km vzdáleného Mixnitzu a prošli jsme si Medvědí soutěsku. Nebylo hezky, byla mlha a poměrně chladno - asi proto se ani nevybíralo vstupné a byli jsme tam sami! Takže jsme si mohli vše v klidu prohlédnou, pofotit - paráda. Došli jsme do restaurace nad soutěskou a začalo pršet. Na cestu zpět jsme se tedy vydali v pláštěnkách - zpátky se nejde po žebřících, ale okolo. Celá túra byla dosti náročná, ale krásná. A tak jsme se odměnili v restauraci u parkoviště makovou buchtou s vanilkovým krémem a borůvkami -mňamky. Na čtvrtek nám paní recepční přes internet koupila jízdenky na zubačku. A tak jsme autem dojeli do městečka Puchberg (asi 600 m.n.m.) a odtud nás zubačka vyvezla krásnou krajinou i přes tunely do výšky 1.800 m.n.m. A tady byla zima - rukavice a čelenka přišla vhod a na sněhu se osvědčily trekové hole. Vystoupali jsme až do výšky 2.079 m.n.m na Schneeberg a došli jsme až k chatě Fischerhutte a zpátky na nádraží. Zubačkou jsme sjeli zase domů. Krásný výlet . občas se rozehnaly mraky, tak jsme i něco viděli. V pátek jsme vyjeli lanovkou ze Semmeringu na Hirschenkogel, kde je i rozhledna. Odtud jsme šli přes Erzkogel na Pollereshutte. V pátek jsme se sbalili a zajeli do městečka Payerbach. Chtěli jsme vyjet lanovkou na Rax, ale neměli jsme předem zabukované lístky a museli bychom dlouho čekat - byly tam davy lidí. A tak jsme to vzdali a zajeli si údolím kousek dále do Kaiserbrunnu. Tam jsme si vyšlápli kus na kopec a zpátky, prošli se kolem řeky, poseděli ještě na lavičce a nechali se ohřívat alpským sluníčkem. Odpol. jsme se zastavili na kávičku do Gloggnitzu. A pak už jsme jeli domů - cca 5 hod. čisté jízdy.
  • září 2017
Do Alp jsme se vydali po 7 letech opět s Jurou a Ivanou. Počasí jsme si vymodlili nádherné, Jura objednal pěkné ubytování v apartmánu Amadeus, zavezl nás tam i zpátky - no prostě paráda. Vyjeli jsme v neděli kolem 8.30 hod. Cesta byla mlhavá a deštivá. Na místo jsme dorazili před 17 hod., ubytovali se a prošli se po Wagrainu. V pondělí jsme zajeli skibusem na Rote, zakoupili jsme si dvoudenní skipas za 84 Eur a vydali se na prozkoumávat množství sjezdovek a lanovek, které zdejší okolí nabízí. Sjeli jsme až dolů do Flachau, po obědě v horské chatě EdelweiBalm jsme sjeli na G-link Wagrain– novou lanovku, která spojuje dva kopce 250 m vysoko nad Wagrainem. Sjeli jsme na skibus na Grafenberg. K večeru jsme dojeli skibusem na bazén a po vykoupání šli procházkou přes Wagrain zpět na ubytování. V úterý jsme jeli skibusem ráno na Grafenberg, tam pryžovali a později jsme se vydali na „lyžařskou turistiku“ až nad Alpendorf a zpět. Ve středu ráno mrholilo a bylo zataženo – měli jsme odpočinkový den. Skibusem jsme dojeli k jezeru Jagersee, které jsme obešli. Po návratu jsme si opět skibusem vyjeli k lanovce Mozart a došli pěšky na bazén. Večer jsme si s Radimem ještě vyšli na kopec prohlídnou večerní Wagrain. To už byly na všech kopcích vidět rolby, které upravovaly svahy na další den. Ve čtvrtek nás Jura zavezl autem do Kleinarlu. Odtud jsme se postupně na lyžích dostali až do Flachauwinkl, kde nás vagónek tažený traktorem přepravil pod dálnicí na protější kopec, kudy jsme dojeli až do Zauchensee. Odpoledne jsme pak ještě pojezdili na straně Kleinarlu. Poslední lyžařský den jsme se vydali skibusem na Grafenberk a až jsme se tam vyryžovali, tak jsme přejeli G-linkem na protější kopec, sjeli si na astranu Flachau a zase zpět . Lyžování jsme zakončili na Grafenberku. V sobotu nás Jura se zastávkou u jezera Monsee dovezl domů.
  • březen 2014

22. září 2006

Webová adresa

Má oblíbená alba na Rajčeti

Moji fanoušci na Rajčeti (sledují mě)